Nevetés hevében...

 2008.02.12. 23:26
A mai reggel torokfájással kezdődött és smink,fésülködés közbeni hymunsz mormolásával,poersz rrreglre már foggalmamm nem volt az egészről mit tanultam meg este de mikor oda kerültem,hogy nah akkor mondjuk is fel, akkor azért már nem ment olyan borzalmasan: egy berögöztt verszak:
"Értünk Kunság mezein,
Ért kalászt lengettél,
Tokaj szölő veszein,
nektárt csepegtettél
S ránk ezer virággal
szórtad a tavaszt
S égi boldogsággal fűszerezted azt."
Hymusz és Reményhez keverék!
Ha ti is gyártottatok hasonlót írjátok meg kommentbe! :P
Nos, első óránkl ének óra, Cacikával kitartóan énekültünk, vmi francia dalt,volt benne egy bizonyos szó ami nekem az egész napomra kihatott, ez volt a "Mote" , én "Note"-nak értettem és ez is maradt meg bennem, és olyan parasztosan mndtam ezt ki sajnos nem tudom az írással kifejezni hallani kéne.. de értitek ;) szóval ezen pörögtem egész nap, de annyira jókat nevettem virultam, nem tudom miért de nagyon szuper volt, még Cacinak is jobb kedve lett mert reggel nem volt egy túl "be happy" hangulata ennek is örültem azért!
Aztán a suli végén siettem a buszra, hogy elérjem és tudjak menni Valiért a melóhelyére, ott voltak Beáék és Ákos is persze.
Mikor kijöttünk,akkor döbbentem le életem során legelőszőr  alehető leges legjobban!!!!!!!!!!!!
Erről most nem írok, mert ez amolyan nyíltitok féle, és sose lehet tudni... Értitek... ;)
A délután jól telt Valival és Timivel tök jót elhülyéskedtünk. Találkoztunk a kedvenc WC-s csávónkkal, meg csoró Gyurikát is kitárgyaltuk! :DDD Nah de se baj, belefér...
Aztán ahogy mentünk felfelé a Kossuth térre, az egyik büfében megpillanatottam Peti nyukáját szolidan megbicentettem a fejem, de aztán eliscsaptam szinte, nem tudom jól tettem e de, a meglepődés jött le nekem az arcára nézve...aztán meg kitudja, de a következő pillanatban már Vali ölelgetett mert ő a "mártélyi nyári éjszakáról" meséltTiminek...ahogy Bereczkit tartotta..végűl újra öszefutottam Annámmal, dobtam neki 3 puszit és már mentünk is, mert tegnap kitárgyultuk már a fél életünket, amióta nem beszéltünk! :)
Ákosnak megint nem találtam azt amit annyira szerettem volna, venni Valentinnapra de talán jobb is így majd legközelebb kap, valamire! :) Valiékkal voltunk az egyik kis boltban mindenféle baromságokat árulnak, megfogtam egy üveget vmi pia volt benne, és azt mondtaa csávókám nekem,, hogy az törékeny, és h vigyázzak vele.. én megg odotlam magamba öcsém 17 évesen eltudom dönteni, hogy mi a törékeny és hogy mire kell vigyázni vagy h mire nem, ...de mérges lettem, kiismnetünk utána, nme birom elviselni szegény embert, nah nem csak őt hanem szerencsétlen feleségét sem.. össze illenek.. :@ XD
Ahogy hazaértem, leültem gépezni hátha fent van  még Ákos, de már nem volt, aztán alig vártam már, hogy végre feltollja seggét ;) Végűl befutott nagy sokára, nem nagyon beszéltünk, de most így estére kárpotolt érte! Köszike kicsim, azért figyelmes vagy! szeretlek is! :)

Őhm... az este kicsit uncsin telt, írt Peti.. hát tulképpen szóra sem érdemes az ügy, szal nem is írok róla. Végűl az egyik video klippes oldalon nézeggettem régen hallgatott favorite előadoktól régi jó kis számokat... jó volt azért, most pedig mék és alszom, remélem hnap is iylen jó napom lesz mint ma!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr20337055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

supre_- 2009.03.01. 16:31:06

hali:) a Hymnusal kapcsolatban aza poén , hogy nem rég mikor tanultam uygan igy mixeltem össze a két verset :D

picujkaaaa · http://picujka.blog.hu/ 2009.08.11. 18:39:02

Íjj hát az durva! :D
Akkor nem csak az én agyamba fordultak meg a keveredések! :D

Lehet fel kéne jelenteni a tanárokat...:D
süti beállítások módosítása