csak

 2007.08.23. 13:01
Ma vettem 2 felsőt. :))) :P Most ennyi a fontos!

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr98146889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pitafuti 2007.08.27. 09:35:18

Helló Kisvacak! Akkor itt vagyok! Na milyen, egészen tölgyfás a hangulata, nem?
A szalag a derekadon van?

Kisvacak 2007.08.27. 11:41:47

Nem egészen a derekamra gondoltam. meg nem is az enyémen. adnám én azt alább is :)))

pitafuti 2007.08.27. 18:28:42

Akkor kezdünk máris egy húron pendülni. Elő azzal a szalaggal és induljon a csomózás. De ha nem a derekadon, akkor ugyan hol? Csak nem...?

Kisvacak 2007.08.27. 19:17:49

deeeee iiiiiiiiigen :))) a jó nagy bőrszivaron . kedves pitafuti te milyen csomót szeretsz ?

pitafuti 2007.08.27. 20:47:49

Én egy matrózcsomóra gondolnék legszívesebben.
Azt elől is kötik, hátuk is kötik és sima a kötése.
Szinte teljesen sima és selymes. Az szorít a legjobban. :-)))

Kisvacak 2007.08.28. 11:30:33

Ha szorít az jó vagy rossz. és hol kell, hogy szorítson?
a matrózok hogy találták ki a matrózkötést?
akkor sárgaszalag vagy valami más? :)))

pitafuti 2007.08.28. 22:51:11

Hát mindenütt. Az a titka a dolognak.
nem tudom hogyan találták ki. Valószínű sokat gyakorolták.
Igazuk van. Szalag is, más is. Bármi ami jó!

Kisvacak 2007.08.28. 23:40:02

csak azt szeretném tudni mi az a bármi ami jó? és meddig jó? Szerintem a matrózok nagyon boldogok lehetnek - utaznak a nyilt tengeren - szárnyalnak a habzó vizeken - suhannak a repülő madarak alatt - élik a szivárványokat - fogják a szélviharokat - hánykolódnak - keveregnek majd végül partot érnek - a matrózok nagyon boldog emberek

és a pólójuk is tök jó :))

Kisvacak 2007.08.29. 10:59:07

mi újság pitafuti???? se híre se hamva ???
csak nem a matrózok csomozták meg az ujjacskáidat?

pitafuti 2007.08.29. 12:01:49

Itt vagyok már, csak volt némi pita és közben sok futás.
Na szóval. A matrózok tényleg fantasztikusak, meg az életük is. Bár a "hánykolódás" nem igazán csábít. Inkább a szivárvány. Meg a sok-sok kikötő. Mert ugye ahány kikötő, annyi...
Hát az sem lehet semmi. Én mégis inkább repülnék. Messze, jó sokat. Valahogy inkább a felhők, mintsem a habok az én világom.
Meg ott nem is leszel olyan vizes. :-))

Kisvacak 2007.08.29. 20:42:14

azért csak kíváncsi vónék mi az hogy volt némi pita - és aközben sok futás .... igy délelőtt, éhgyomorra?
ja a tengert azt szeretem - a nyílt és csendes tengert - véghetetlen nyugalmas vizeit meg a szivárványt és a csoda halféleségek kevergő forgatagát ---
persze szeretem a repülést is, de kizárólag különböző eszközökkel !! semmi rapülés - csak repülés
a kikötők !! persze -
és a repülésékor a kiszolgáló lányok... hogy is hívják őket???

Kisvacak 2007.08.29. 21:16:11

:((( s nem jőő levél, s nem jőőő levél...
csepereg az eső - lyukas már a tető....

Kisvacak 2007.08.29. 21:23:15

:((((s nem jőőőő levél, s nem jőőő levél
-- csepereg az eső, lyukas már a tető.....
.....????::::.....

pitafuti 2007.08.30. 11:08:03

Itt vagyok én, csak valahol a nagyvilágban elkeveredhetett az esti üzim.
Szóval a repülés. Hát nem mondom, hogy túl sokat repültem életemben, de akkor kiadósakat és izgalmasakat. Szeretem látni a napfelkeltét a gép ablakából, a monoton zúgást, a szárnyvégek remegését. Figyelni az utasok arcát felszállás közben. Kérni egy pohár whiaskyt sok jéggel és merengeni a fellegekbe. Ez valami ragyogó.
A hajó az más, az olyan realista, amikor lefküdtél, akkor is a víz volt a horizont, amikor felkeltél akkor is. Imádom a vizet, de benne lenni és nem rajta egy teknőben, bármekkora is az a teknő.
A Kedvesem utálja a vizet, mármint benne lenni, ezért általában szárazon ússzuk meg az együttléteinket.
Persze nem mindenütt szárazon!!! :-)))

Kisvacak 2007.08.30. 19:54:11

Húúú pitafuti!! hol is van az a vizes hely???? légyszíííí mondca!
Te fiú vagy ééé vagy láány...???
Te okozod a vizet vagy a kedvesed... szerinted milyen lehet a légballonban? persze amelyik nem gyullad ki idő előtt :)))

pitafuti 2007.08.30. 22:19:43

Hűűű, ezek bonyolult kérdések. Persze fiú vagyok.
A hőlégballonról nincs elképzelésem. Egyszer repültem ilyennel, úgy féltem, mint a fene, stoppal jöttem vissza a reptérre.
Mindenfelé van vizes hely. Ahol nem szeret fürödni? Megence, tó, flyó. A tengert együtt még nem próbáltuk, de gondolom ott sem. Erről nem tudok bővebbet. Én legalább is nem.

picujkaaaa · http://picujka.blog.hu/ 2007.08.31. 07:24:51

Szijasztok! Ti kik vagytok? Csak mert irogattjátok a kommenteket,de amiről beszéltek annak semmi köze, ehez a bejegyzéshez..gáz ha kitörlöm? engem idegesít... vannak beszélgető progik beszéljétek meg ott kétlek. www.msn.com. < letölthető ingyen. köszi

pitafuti 2007.08.31. 08:32:43

Természetesen nem gáz, bocs, hogy foglaltuk a helyedet, csa olyan jól elvoltunk itt. Hogy miért? A topik címével válaszolva: Csak

Kisvacak 2007.08.31. 21:08:35

Hát csáó és csak - kösz KÖSZ, köszi idegesíteni pedig nem akarlak -
ilyen az én sorsom - találtam a pitafuti-t nem ismerem - jó lett volna megismernem - ez a "vágány" is holt vágány - a kezdet csodás és valaki arcul üt :(( hát csak... kösz eddig is pitafuti meg csak fut tovább a pita után

Picúr 2007.09.01. 10:24:14

Hát,bocsesz,de sztem megfogjátok még találni egymást,ha másnak akkor chat.hu,de biztos felfogtok még ide látogatni hátha írt a másik, és ha kirnátok az email címeteket vagy vmi elérhetőséget,biztos,nem lenne ien gondotok.....nem érzem magam hibásnak..sztem..?!

Kisvacak 2007.09.01. 10:45:01

:)) kösz Picúr neeem , sztem jó fej vagy..és mégeccer bocsesz nocsesz

pitafuti 2007.09.01. 11:22:01

Kisvacaknak üzenem, új címünk pitafuti.blog.hu
Várlak!

pitafuti 2007.09.03. 11:31:49

Dehogy is vagy hibás Picúr!
Tényleg csak bepofátlankodtunk a topikodba, az én ötletem volt, nem kellett volna.
A sajátomba is sokan vannak, akik csak úgy irigatnak, én örülök neki, de hála Istennek, nem vagyunk egyformák. Ebben sem.
csináltam egy új topikot, láttam már jártaál ott is, és most ott beszélgetünk.
Ez egy játék, egy nagy játék Picúr! És ha azt mondanán, hogy önmagammal beszéklettem a Te topikodon? Nagyon elitélnél, vagy őrültnek néznél?
Soha nekm érezted úgy, hogy ki kéne beszélned magad, de nincs kinek: Lehet, hogy pitafuti és kisvacak ugyanaz az ember, csak két külön személyiséggel?
Vagy ez már túl bonyolult?
Ha kicsit szörfözöl a hálón, mindenre választ kapsz!!

Picúr 2007.09.04. 15:18:07

Hm...Erre már nem is tudok mit mondani....

Kisvacak 2007.09.04. 21:20:31

:((( nem vagy egyedül Picúr :((( nem értem, nem tudom, nincs semmim... nincs senkim... nemm tartom játéknak, én én vagyok, egyedül e bonyolult nagyvilágban. boldogok a lelki szegények, mert kevesebb fájdalom éri őket . csaó Picúr a legislegjobbakat neked

Kisvacak 2007.09.04. 21:32:34

:((( szia Picúr... nem tudom, nem értem, nagyon nehéz... én én vagyok, egyedül , senkim sincs ezen a világon... nagyonrossz... ez az én sajátos problémám...ez nem játék, nem tudathasadás - néha lehet hogy jobb lenne, ha valóban így történne... az Élet bonyolult, teli cselszövéssel, igazságtalansággal, bánattal, de van néha egy pici sziget, hová elvándorolhatunk,hol megpihenhetünk... csak ha ez a kicsi magányos sziget már nem ad védelmet, mert háborog és morog körülötte a tenger, mardossa a hullám a szegény vándort sztem ez nem játék, szerintem ez annál sokkal sokkal komolyabb.... én én vagyok :((.. a legislegjobbakat neked Picúr és megértelek, én sem tudok erre mit mondani

Picúr 2007.09.04. 21:49:10

Hmmm.....
süti beállítások módosítása