Ez a ciki...

 2009.08.11. 19:04

Húhhhaaaaa

Magam se hiszem el, hogy egy éve írtam ide utoljára... Oh my Gooodddd!!!

Szóval akkor lássunk neki...

Kosztis ügy lezárva, elfelejtve... Több kalandom is volt már vele azóta de igazából immunis!!! Hála Istennek...

Sajnos, Valiékkal már régen nem vagyok jóba... több okból kifolyólag... de annyira gáz,hogy lese írom inkább. A napokban Nikivel is sikerült elég rendesen összevesznem, mert nem jövünk már túl jól ki.. igazából sztem meguntuk egymást, elhanyagoltuk, talált más barátot én meg elzárkóztam az új barátság kötetésekor... Szóval ott tartunk most, hogy bnőm nincs, nah jó akad... de csak ő volt 3 évig a "legjobb bnőm.." még ha nem is voltunk legjobba, de akkor is ő volt a legközelebb állós hozzám... Sajna még van egy év a suliból elégé aggaszt, hogy hogy fogjuk ezt megoldani, pl az üllés rend,. és a többi, hogy szembbe nélzzünk az osztálytársakkal a kis klánokkal, hogy halóóó igazából mi nem is vuk jóba.. he... csesszétek meg...

szal kicsit sajnálom, sokan mondták, h hagyjam rá, és hogy ne fogllakozzak vele. Volt egy srác aki teljesen megvolt róoa győződve, hogy ronja az imigem... és állandóan azt moondta ha nem barátékoznék vele akkor sokkal jobb pasik keresnék a társaságom... Nekem nem volt szívem csak így eldobni, holmi jobb pasik reményében.
Most végül tegnap telefonba mondtuk ki a végszót.. több okból ő kibékült azzal akivel én nagyon nem vok jóba, és egyértelműen nem arra vágynak, h nekem minnél jobb és szebb életem legyen mondanom se kell pont az ellenkezőjét várnák..igazából én már nem bízom meg benne, hisz többször hazugságon kaptam szóval.. nicns alapja se a bizalomnak.. szóval.. ugy döntött h hagyjuk rá én helyeseltem és útjaink elágaztak.....
Igazából Reni bnőnk az akivel úgy összevunk még tartva de vele se nagyon, rosz sejtésünk van ezzela nagy kibékülő showwal kapcsolatba.. szal várjuk a fejleményeket...

Ennyit erről a témáról.. sztem még úgyis lesz fejlemény, túl szép lenne ha ennyivel le lenne zárva....

Szerelem.. Húha.. kezdeti lángolás gyorsan kimúlt.... nem tudom miért de már nem tombol úgy ahogy szokott... kiderül a szokásos 3. hónapnál, h megy... ha addig nem változik akkor ennek semmi értelme nem lesz, nem tudom mi változott.. de nagyon rosz ez így, hogy nem úgy érzek iránta mint eddig, persze ő nagyon szeret...csak olyan sok dolog van benne ami nem teccik... anyuék nagyon szeretik, mindenki szereti... tipikus... ha anyuék szeretik én nem vok vele meglégedve, ha anyuék nem kedvelik akkor meg belevok zúgva, úgy, hogy lese lehet róla beszélni... szóval wháá... meddig tart vajon ez a játék? Ha az igazim jön el valószinűleg mindn oké lesz? Ki fog erre nekem válaszolni... talán a jövő..  de én nem birok addig várni... segítség..
Végül is jól megvagyunk, csak én vok túl stresszes az is lehet. Lefeküdni se fekszünk le egymással szal most ez ténleg egy lejtő nagyon úgy nézz ki, elég nehéz lesz vissza mászni, de most este mék át hozzá meglátjuk mi lesz, és eltud e újra csábítani vagy mit tud tenni... nem tudom...

Este midnen kiderül.. már tudomást szerzett, hogy nem minden oké...

Az is közre játszhat, hogy most csinálom a jogsit, és nem vagyok magamba biztos gyámortalan vagyok, és nem tudok rendesen oda koncentrálni, szóval nem tudom, de lehet, hogy ez is benne van.. ideges vok, és nem vok vmi hűű de boldog se....


 

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr601303387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liyliyth 2009.08.11. 19:24:52

Jó, hogy újra írsz, úgy látom érdekes lesz!

picujkaaaa · http://picujka.blog.hu/ 2009.09.14. 16:49:56

@Lylyth: Kedves tőled, ígérem írok, ha érdekel! : ) : ) : )
süti beállítások módosítása