Álom(ok)

 2010.04.06. 13:47

Drága barátnőm nem megfelelően védekezik... király.. ennek köszönhetően 3 délutánt sikerült eltölteni a rengeteg kismama közt... kik hol lenézően néztek ránk, hol pedig megértően... Őrült ciki volt,meg minden. Rádásúl tiszta kismama sokknak voltunk kitéve...
Nah, de végül semmi cink, de majd párhét múlva biztos ami biztos egy terhességi tesztet csinál...
Nagyon nagyon felelőtlen.... mást nem tudok rá mondani...


Na de inkább az Álmokról írok, melyek már 2 éjszaka kísérgetnek...
Arcokat nem látok, csak egyetlen egy arcot... és vhogy mindig a végére egymásba gabajodunk. Idősebbek vagyunk, talán 30 körül... de hogyan kerülünk egy vonatállomásra egy albérletbe, és hogyan jön ehez az egészhez egy szike, és egy világot jelentő szavak...  "Szeretlek, maradj velem!"
Képes vagyok megírni az álmom? Hisz kimentem wc-re vissza jöttem elmormoltam magamnak, h kérlek add h folytatódjon és lám, folytatódott. Elsőkörbe, második körbe szintén. Hihetetlen!
Nem mertem utána nézni, hogy mit jelentenek ezeka főbb helyek, tárgyak. Végül csak rávettem magam, de balszerencsémre nem volt benne az álmoskönyvben.....
Kíváncsi leszek miket álmodok még össze... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr451898760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása