Jogsssssssííííííííí

 2009.09.17. 21:51

Szóval, ma elég bénga volt az idő, ennek őrültem mert nem volt full melegem....
De beis depisedtem tőle kicsit. Nehéz ám az átmenet.
Kedden volt a forgalmi vizsgám, nayjából minden simán ment, nagyjából annyi volta hiba, hogy városon kívűl a fordulást későn jeleztem... Hát most ez, hogy emnnyi gáz, vagy csak rám ilyesztett midneki döntse el maga...Előtte viszont  a parkolásnál azt hittem, hogy csak 1 javítási lehetőség van erre kiderült, hogy 3is.. kicsit béngázás volt, de végül sikerült szépen betenni hátramenetbe. Igaz, hogy olyan ideges voltam, hogy még a gázt is nehéz volt nyomni remegő lábszárral, nem volt semmi, örök élmény, - Bár nem csak ez az ucsó forgalmi vizsgás óra,hanem így átlagba. Végül mindig jól éreztem magam Petivel, volt mikor gyorsan és kevésbé gyorsan telt el. Emellett hozzá kell tenem, hogy egy nagyon jó oktató, nem ordít és nem ideges stb... Kitakáltam neki egy szuper kis meglepit, egy röbid újjú polóra akarom majd így rányomatni, hogy : "Az oktatók királya!"

Rem fog neki tecceni. Jövőhéten mék be valamikor. 

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr571389501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása