"Tettekből ismerkszik meg az ember,nem pedig üres szavakból a nagyvilágba kiáltva!"

Megint csak kurvára igaz....

 



.                       *                 *     * Ágiiicaaa      *                 *                 *          üzenete:
*niki meg reni meg annyira jól elvoltak h
*mindig lejön csurgatni a nyálát táncpróbára,de h mi a kruva annyának..:@
*nah szal ott volt, szal már annyira jóle voltak, h együtt mentek ki cigizni,wcre,meg már mikor felálltak akkor reni így ráugrott nikinek a hátára
*és ugy nézzték a táncot
*persze niki folyamatosan kinyírt a szemével meg ilyenek.. tudod az a csunya nézése.. mondjuk nem annyi csodálom imi miatt... na mind1
*szal azért picit meglepődtem h ezek ilyen jóba vannak megminden, kicsit furcsáltam
Cacus üzenete:
*aha
   .                       *                 *     * Ágiiicaaa      *                 *                 *          üzenete:
*mondtam ildinek, h milyen érzések keringenek bennem, erre mondta hogy, majd kérdezzek, rá hogy miről beszélgetnek, meg h h ilyen jóba vannak meg ilyenek, ha igaz barátok vunk akkor megtudjuk beszélni
*nah szal.. utána tánc után mentünk fórumba
*reni teljesen magába volt fordulva
Cacus üzenete:
*mert?
   .                       *                 *     * Ágiiicaaa      *                 *                 *          üzenete:
*tudod ilyen levolt lombozódva, lehet aért mert hiányzott akkor neki niki vagy én netudom, még arra is képes volt h elkezdett tanulni...
Cacus üzenete:
*te jó ég
   .                       *                 *     * Ágiiicaaa      *                 *                 *          üzenete:
*szal akkor úgy voltam vele h inkább nem kérdek rá, meg kicsit tartottam is az egésztől
*mondom majd dhnap..
*nah pénteken se jött össze suliba
*de este felé feljött msn.re
*nah mondom majd most megkérdem finoman
Cacus üzenete:
*pill
*vagyok
   .                       *                 *     * Ágiiicaaa      *                 *                 *          üzenete:
*erre már azzal kezdtem neki, hogy nem bajom hogy bezsélnek, ne haraxok érte és h ne értse férre, csak kicsit tartok nikitől, hogy bekavar vmit, s h keresztbe tesz vmit,akár renivel kapcsba vagy akár azzal kapcsba h én imivel vok, és vhogy kavar a szállakon, stb...
*erre
*konkrétan rákérdeztem h miről bezsélgetnek.
*erre
*a válasz:
"semmi különösről
nem beszélgettünk"
*(hozzá tenném h folyton együtt voltak kimentek többször is ketten bagózni, hát kijaz a hülye aki kimegy cigizni és nézik egymást?)
*szal probáltam megőrizni a hidegvérem, h nem akadok ki
*szimplán csak, annyit írtam h inkább mondja azt h nem akarja elondani, de azt azért nem hiszem el h együtt hülyültetek, kimentetek cigizni, és nem szóltatok egymáshoz... szal ezt azér tnem veszem be
*nah erre oda lökte, ezt: ok,ha ennyire érdekel akkor a szilvesztert mesélte h hol voltak meg, hogy mi volt nála az Oh kiírás a múltkor.
*akkor elmesélte mi vlt az az oh-s 2 mondatba
*utána
*kiment cigizni
*utána nekem is jöttek bátymék
*jolvan elmentek
*erre jövök vissza  a géphez, reni már akkorára elment msn.ről
*nézem niki személyes üzenetét
*vmi oylasmi volt h nem körülöted a forog a világ, meg h szánalmas vagyok meg ilyenek..
*fhhúúú ne tud
*meg
*elöntött a méreg
*de oylan szinten, hogy
Cacus üzenete:
*szard le bereczkit
   .                       *                 *     * Ágiiicaaa      *                 *                 *          üzenete:
*ohhóó várjál még...
*eztán jn csak az igazi
*szl felhívtam renit,
*hogy mekkora egy ....
*"izé"
*mert az árulót nem mondtam ki
*inkább rányomtam a telot
*de előtte még ordítottam vele, h miért mondta el neki
*és h ez csak jettőnkre tartozik
*ő meg halál nyugodtan közölte, hogy
*szerinte rá is tartpzik
*mondom smemi köze hozzá, h nekem milyen érzéseim vannak ha ti együtt lógtok stb..
*én csak arra vágytam volna h kicsit megnyugtass h nem hagyod h bekvarjon meg h tutsz vigyázni ne anyáskodjak stb..
*szal állatira kiakadtam
*után mondtam uzye neki ezt a mekkora egy ... vagy
*csak kinyomtam mert nem akartam befejezni
*nah leteszem a vezetékest
*erre
*csörög rá 2 percre
*felveszem..
*hát persze h niki..
*én már köszönni se köszöntem neki, csak mondom mi van mit akarsz?
*erre lekezdett oltani h milyen szánalmas vok, meg h van e fogalmam attól h én h megbntom renit ezzel, meg ilyenek
*mondom állatira férre értitek mind a ketten semmit se értetek de leszarom
*elküldtem a fenébe
*rányomtam a telot
*hívom renit, h azonnal állítsa le nikit, ne írjon ki semmit meg ne merjen felhívni
*erre ártatlanul közli velem, hogy ő mondta neki h ne irjon ki semmit meg ne hívjon fel
*nah igen ám de közbe csináltam a kuytáknak a kaját
*szal már a konyhába ültm a földön és visítottam..
*aztán letettem renivel
*,megint hívott niki
*felvettem mikor meghallottam a hangját akkor meg kinyomtam rá
*aztán visza jöttem msn-re
*mondom akkor azt csin, h beveszem közösbe úket és elmagyarázom mi van
*szerencsére reni akkor mr viszsa jött msnre
*bevettem nikit is meg renit is egy közösbe
*mondtam nekik h akkor most elmonom mi van aztán reagáltok
*vártam a vissza reagáltst jött az h ok
*de niki persze nem bírta ki flegmázás nélkül
*oda lökte még at is h őt am nem érdekli ám, de neki mind1
*én meg bemérgeltem magam
*mondom akkor csináljuk azt h tiltunk törlünk és akkor vége van, mintha nem is élne  amásik
*erre írta h ook
*de ezzel eg yidőbe reni meg azt kérte tőle, h hallgasson engem végig.. szal végül melyire írta h ok rejtély de mind1 is
*fogtam eltöröltem
*csak bkker tiltás nélkül..
*áhh mondom de hülye vok
*közbe reninek elmagyaráztam az egészet
*erre észhez tért, h nagy hülyesélget csinált bla bla bla
*közben rámírt niki, h mondjam mit akartam
*én meg csak bánán annyit mondtam , h haggyuk és bocs
*aztán
*még nyaggatott h tudom e miért oltam hülye meg ilyenek, mondtam neki h haggyuk
*meg hasonlók
*erre ő tovább izélt
*j
*h
*neki tök 8 fnt vok e neki msn-n vagy se
*mert h utál
*de mondom könyörgöm ha utálok vkit, akkor mi a francnak legyen fent, akkor nem édekel h mi van a másikkal, felesleges fent lenni egymásnak
*végre rájött h igazam van
*de ő még tovább tetézte azzal, h neki legalább van indoka utálni engem nekem meg nincs őt miért
*mondom tök 8 ki mennyire miért mikor hol utálja  amásikat
*válljanak el útjaink ugy h tiltunk törlünk és mintha semmi se történt volna
*erre mondta ok
*dobot egy helot, egy L -el :D:D:D
*én meg egy sya-t
*és vége
*reni
*meg
*lelkiukája van
*meg baráti verses smsket küld sms.be
*mer tmondtam neki h elveszítette a bizalmam
*és most azt kérdezte h szerezheti vissza mg ilyeneket..
*de hát könyörgö
*én mondjam meg h h szerezheti vissza?
*hát ugyaNmár
*meg küldönben is

 

szóval aki érti az érti, aki nem meg nem...
lényeg annyi, hogy a legjobb barátnő elárult az ex legjobb bnőmenk...
bizalom oda stb.. szal szép az élet meg a barátok hűsége
 

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr291664158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása