6>7>8:15... + töri

 2009.09.18. 22:30

Péntek.. kedvenc napom, -at igazából elbaszták drága látos tanárok, a űberkirály órarendünkkel úgyanis nincs első órám ez még szép is lenne, de ezek után mind betesznek egy kedves dupla angolt - hozzá tenném minden nap van angol órám, és nem szeretem - Ezek után jön még csak az igazán királyság tesi -pfúúúújjjj ha a tesi tanárunk nem kap faszt este másnap kb olyan mint aki karót nyelt és bónusz körökkel elégiti ki rettenetes vágyait, hozzá teszem régen nem ilyen volt. Persze érthető, bekellett nyalnia nálunk... sikerült neki, most meg... olyan mint az ősz, szeszélyes, és flegma. Kedvencem volt, noh mostmár nem igen az. Szóval tesi után dupla töri, király. Főleg, hogy egybe tartjuk. BB a tanár olyan mint egy kiképző tiszt. diktál a ceruza már ég  akezeünk alatt. És persze azt hiszi h ő az atya úr isten.

-  Az osztályból viszont mindenki bántja baja van vele, de igazából nekem nincs vele bajom, csak ez nem teccik, hogy nem mondja meg miből írunk, és az egész osztály fél tőle, akármit kérdez az ember utána biztos h rászáll az illetőre, az meg igencsak kínos! :S-

 

Szóval este lusti voltam nem olvastam el végül kise nyitottam, persze szeretem a törit de nem így, h kiképző tiszt BB.. kegyetlen szörny.

 Kedves kis nap a péntek. Hát kezdjük is akkor neki. Angolra megkellett vlna tanulnom egy párbeszéd szöveget, retek érettségire készülés bla bla bla .. arról még Csüt este lemondta,hogy megtanulom, de akkor még mindig ott volt a töri. Persze változatosság kedvéért nem mondta meg miből írunk... király köszi köszi!!! Ribanc BB.!!!

Végül reggelre beállítottam az órát 6 ra, hogy majd én felkelek és átnézem, ez tavaly be is jött, idén még egyszer keltem fel ugy, hogy tanulgattam is és annak is elég szar lett a gyümije mert mire beértem suliba elfelejtettem, szal ez elég gáz, nem fog az agyam bassza meg, pedig mindig reggel tanulok... :S Király, hogy érettségi évébe mondja fel a szolgálatott... :S:S:S:S  
6 kor mikor felébredtem, else akartam hinni h ez töri tanulást jelent, persze hiteggettem magam cukin, elég egy óra múlva felkellni.. aha.. 7 kor már ott tartottam mikor felkelltem az ébresztőmre, hogy haggyuk már rá ezta szenvedést, akkor 8:15 kor kelek és go suli, töri meg ejtve  és jön a szünetbe olvasgatom pánikba esve, és szidva magam miért is nem szakítottam rá egy órát????
hmm.. és miért is nem? jah lusti vagyok, tényleg...
Bocs má' BB.

Ez  a nap elvan baszva, angolt hírrűl se tanultam meg, töri se lett túl jó 2 egész kis oldal.. ki tudja mennyit fog neki érni, így is rámszállt, mert azt hitte puskázok... No comment. Ennyire én se vagyok hülye h nála puskázzak.( Inkább csak élelmes :D ) Mikor oszttársam elsőbe telóról puskázott, csak megszívta mert ugyan oylan telojuk van és tudta  BB. h h lehet vele, szegény Ferrarit azóta is szivatja meg rávan akadva ha puskázásról van szó. durva na.. de nem?

 

És persze drága Niki akit ezek után állnévvel fogok illetni, még nem tudom mi legyen szóval  ez függős ügy...mire ezeket leírom rájövök - REM -

Szal ő is bealakított a nagy piálásával... majd hnap vagy vmikor folyt köv. A mai napból bőven elég ennyi...

Köszi köszi köszi...

 (N. állneve lesz a > Rati (ezt egy barátom adta neki,... gúny név, állítása titkos :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr651391724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása