Így van, kedden házhoz ért a jogsim, nagyon szuper, végre lehet vezetni : )
A kép igazából szörnyű... nekem nagyon nem tetszik. Nah de se baj. :D
Voltam is vezetni már 2× elég durván átkell szoknom a benzines autóba, jó kis diesel-esből, de bár szerintem nem olyan vészes ez, a kormánnyal több bajom van... nem sok szervót látott sajna bajna.

Hétvégén rendet raktam a "kis házba", hogy legyen hely a lehendő vizipipámnak. ( no fű, csak dohány! :D )
Megtaláltam a régi baba rucijaim között a kis cipőmet, ami nagy meglepetésemre Tisza cipő! :D Olyan cuki! Képet is készítettem róla ú
gy, hogy megy majd szépen felfelé myvip Tiszacipő klubba!

Nagyjából ennyi egyenlőre... majd későb még írok ha lesz kedv :P

Csóközön :P


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Zajlik a sok kis játszma,
Mindenki őrülten játsza
Azt, hogy 'szeret vagy nem szeret',
Vagy hogy mennyiért éri meg.
De ha voltál néha egy kicsit is boldog,
Hát ne szégyelld a szerencséd,
Hisz' alig hitted
Hogy ez is eljöhet még..."


 

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr821426460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása