Kajak beidegel

 2010.03.05. 19:31

... a töri tanár.

Mijaz, hogy 1est ad a 2. világháborús dogámra???????????
Sose írtam még egyest, sőt, nem 0 pontosat, tanulás nélkül megírtam 3masra, ne kúrjon már fel, erre ad egy 0 pontosat-- hát... de kiosztanám,de rajta múlik egyrészt a továbbtanulás szal kussolj van érettégi előtt...
Iminek is egyes lett, katasztrófa ő meg azt tanulta amit én meg Caci írtunk... mi magyarázzuk neki, h tanulja meg amit megírunk, és akkor nem elsz cink, erre kiderül h az is szar amit mi írtunk.. fhú debeidegel.

Eleve kérdezgettük mikor lesz hajlandó kiadni a 2 dogánk ami bent van nála... közölte vicceskedve, h Április 30ig megkapjuk! nah én meg gondoltam magamba : (-Igen? én meg a seggedbe tolok érettségi után egy botot oszt akkor szívassad a népet úgy!!!)
 

Amivel cink van:
1. ECDL - öcsém alig pár hónap és itt az évvége érettségi minden, és én még mindig nem tettem le ezt a szutykot, pedig csak 2 modul van hátra: adatbázis és exel, az exelt 2szer csináltam 2× meghúzott 1 és fél pont híjján szal whá
Nincs kedvem bejárni, nincs kedvem ott maradni minden másra tanulni kell, nincs erre idő. DE! Ha meg nem teszem le akkor ciki van, mert kidobtunk az ablakon kb 20 ezret... Anya kiakad majd, mérges lesz minden.. Jövőre már nem mehetek vizsgázni mert akkor elveszik az össze többi eredmény szal király, szal ezt kellene vhogy megcsiálni gyorsan.

 

2. Ének...
Mikor lesz az alkamassági vizsga király mert nemt alálom a felvi.hu-n... meg sehol.. szal király de vmikor Áprilisba jeee
Addig szuperül kéne énekelni rádásúl tesicuccossal is felkéne készülni meg persze olvasás. Nah, most ezzel az a cink, hogy most is beteg vok, valszeg jövőhéten vmikor elkapom az énektanárt és megbesz vele, hogy akkor mikor tartjuk az órát, de annyira nincs kedvem hozzá... :S
Tesis felkészülésről annyit, h nagyjából csődöt mond, ez is, mivel hogy folyamatosan úszik a tornatermünk a vízbe hála az esőnek...
Zsííííííííííííííííííííír Magyarország főleg ez a szar város... ,,I,,
 

Amúgy nem tudom mi jöhet még....

jah ma van Niki meg Ildi szülinapja... érdekes...

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr101812256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása