Bál utáni kapkodás

 2010.02.20. 11:54

Addig míg táncpróbák voltak különösképpen mindenki nyugodt volt a továbbtanulási lappal kapcsolatban. Még bennem is csak ritkán fordult meg, hogy 6. a után milyen durva hét vár ránk, mennyi mindent kell majd beszerezni gyorsan a tovább tanulási laphoz...
végül sikerült, 12.én feladtam. Agyon puszilgattam, nem néztek hülyének... nem gond, a cél az, hogy felvegyenek! Akármelyik helyre is vesznek fel full boldogság lesz! Itt hagyni ezt a szutyok várost... whá! Meg ezt a rengeteg seggfej embert. Mindenki menekül valami elől...bár azt nem mondanám, hogy elmenekülök mert az azért nem igaz, egyszerűen csak,betelt a pohár ezzel a sok gyökérrel...

 

Lassan eljön a hétfő és én betöltöm a 19. életévemet.. szörnyű... nah jóóó, annyira nem, de azért vhol whá... gyorsan telik az idő... :S

Valentinnapról annyit, hogy húh... éjféltől egésszen délelött 10ig jó volt,utána elég gáz, majd utána megint jó... A gáz részéről nem érdemes írni, elkell felejteni túl kell lépni... ennyi. A jó részéről arról meg annyit, hogy 00:20kor eszünkbe jutott, hogy akkor akár oda is adhatnánk egymásnak az ajándékot... Végül oda adtuk, kaptam Imitől egy ezüst karkötőt, szép nagyon örültem neki, bár megbeszéltük, h nem veszünk " drága" ajándékot.... erre ő....
Nah mind1 tőlem egy parfümöt kapott,meg még vmit, de az titok:P
 

Áprilisban lesz az alkalmassági vizsga... addig felkell készülni... de nagyon...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://picim.blog.hu/api/trackback/id/tr21775515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása